Zarządzaj moją rezerwacją

Zarządzaj moją rezerwacją to platforma, na której można łatwo zarządzać wszystkimi rezerwacjami i szczegółami podróży oraz pobierać bilety.

Chcemy mieć pewność, że Twoje dane kontaktowe są aktualne, dlatego wszelkie zmiany są bezpłatne. Nie zapomnij dodać swojego numeru telefonu, aby otrzymywać aktualizacje dotyczące podróży za pośrednictwem wiadomości SMS.

Jeśli będzie różnica w cenie w stosunku do pierwotnej rezerwacji, być może będzie konieczne zapłacenie za edycję danych pasażera. Bilety są przypisane do osoby; aby usunąć pasażera, należy kliknąć na „Anuluj podróż(e)".

Pamiętaj, że możesz edytować rezerwację do 15 minut przed odjazdem autobusu. Aby wybrać nowy kierunek podróży, należy anulować podróż i wybrać nową.

W zależności od nowej podróży, możliwe, że będzie trzeba zapłacić za różnicę w cenie biletu lub otrzymasz zwrot pieniędzy, jeśli nowa podróż okaże się tańsza. Można zmienić datę podróży o dowolnej porze.

Zmiana ta zostanie uznana za anulowanie rezerwacji i zgodnie z naszą Polityką zostaną naliczone odpowiednie opłaty.

Możesz zarezerwować swoje miejsce dla dodatkowego komfortu lub by upewnić się, że wszyscy będą siedzieć razem w przypadku rezerwacji grupowej. W każdej chwili można też dodać nowy bagaż dodatkowy lub bagaż gabarytowy.

Wszystkie zmiany są uzależnione od dostępności w danej podróży.

Tutaj znajdziesz wszystkie informacje i opcje dotyczące anulowania rezerwacji. Możesz anulować całą podróż lub poszczególne odcinki podróży, usunąć pasażerów z rezerwacji i anulować miejsca lub dodatkowy bagaż.

Wszystkie anulacje dokonane w ciągu 30 dni przed wyjazdem mogą podlegać opłacie za anulowanie (zestawienie można znaleźć tutaj).

Jeśli Flix odwołał Twój przejazd lub jest odpowiedzialny za znaczne opóźnienie odjazdu, możesz uzyskać dodatkowe wsparcie. Zarządzaj moją rezerwacją umożliwi Ci bezpłatną zmianę terminu przejazdu Flixem lub uzyskasz zwrot pieniędzy, zgodnie z warunkami panującymi na rynku, na którym podróżujesz.

Pamiętaj: Flix pobiera opłatę za obsługę, aby stale inwestować w narzędzia dla pasażerów, które zwiększają wygodę podróżowania, takie jak: Zarządzaj moją rezerwacją / samoobsługowe narzędzie do zmiany podróży, dodawanie bagażu. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://www.flixbus.pl/ogolne-warunki-handlowe-i-rezerwacji.