Anulowanie / zmiana rezerwacji

Zmiana/ anulowanie rezerwacji
 Bezpłatna zmiana / anulowanie rezerwacji

Zmiana rezerwacji

  • Możliwa do 15 minut przed odjazdem
  • Koszt zmiany rezerwacji wynosi jedynie 5 zł! 
  • Online, offline w sklepie lub w partnerskiej agencji
Jak zmienić informacje o pasażerze

Zmiana informacji o pasażerze

  • Numer telefonu: bezpłatnie
  • Nazwisko: bezpłatnie, chyba że podróż podrożała w międzyczasie
Anulowanie biletu

Anulowanie rezerwacji

  • Możliwe anulowanie rezerwacji poprzez otrzymanie vouchera minus 5 zł opłaty za rezygnację
  • Możliwy zwrot pieniędzy
  • Online, offline w sklepie lub w partnerskiej agencji

O naszym portalu rezerwacyjnym

Jak zmienić rezerwację podróży?

Zmiana rezerwacji jest u nas naprawdę korzystna i możliwa do 15 minut przed odjazdem! Możesz jej dokonać online poprzez nasz system rezerwacji lub aplikację lub w biurze podróży w Twojej miejscowości. 

Chcesz zmienić swoją rezerwację? Postępuj według poniższych kroków:

  • Upewnij się, czy Twoje alternatywne połączenie jest jeszcze dostępne.
  • Anuluj poprzednią rezerwację. Otrzymasz voucher na nową rezerwację.
  • Zarezerwuj połączenie, wykorzystując uzyskany bon. Wyślemy Ci nowe potwierdzenie rezerwacji z nowym numerem rezerwacji. Jeśli nowa cena biletu jest wyższa niż wartość bonu, musisz dodatkowo dopłacić różnicę.

Należy pamiętać, że za zmianę rezerwacji naliczana jest opłata w wysokości 1€ za każdego pasażera i każdy przejazd. Wysokość tej opłaty jest wyświetlana w trakcie trwania rezerwacji.

Jak zmienić informacje o pasażerze?

Po dokonaniu rezerwacji możesz bezpłatnie zmienić numer telefonu na naszym portalu rezerwacyjnym. Jeśli chcesz zmienić nazwisko pasażera, jest to również bezpłatne, o ile cena przejazdu nie wzrosła w międzyczasie. W takim przypadku naliczymy różnicę w stosunku do aktualnej ceny. W obydwu przypadkach otrzymasz nowe potwierdzenie rezerwacji oraz numer rezerwacji.

Jak anulować rezerwację?

Po anulowaniu rezerwacji oferujemy voucher przejazdy autokarami FlixBus równy pierwotnej cenie rezerwacji, ale pomniejszony o 5 zł opłaty za anulowanie podróży. Opłata ta naliczana jest za każdą podróż za każdego pasażera. Voucher jest ważny przez 12 miesięczy i może być wykorzystywany wielokrotnie tak długo, jak jego wartość zostanie wykorzystana.

Jeśli bilet na podróż autobusem FlixBus nie jest wykorzystany, na życzenie Klienta zwracamy środki finansowe przeznaczone na zakup biletu pomniejszone o 15 € opłaty za przeprowadzenie procesu zwrotu, o ile pasażer nie jest w stanie udowodnić poniesionych szkód. Ustalenie dowodów, dlaczego pasażer nie skorzystał z biletu ciąży na Kliencie. Pisemny wniosek o zwrot środków możeby być nieformalny i wysłany na adres service@flixbus.com. Opłata za przeprowadzenie procesu zostanie zmniejszona do 2 € plus wszelkie opłaty wynikające z transferów bankowych, jeśli wniosek został złożony do administracji firmy FlixBus najpóźniej tydzień po dniu, w którym bilet miał być wykorzystany. Wszystkie wyżej opisane opłaty nie będą poniesione przez pasażera, jeśli zwrot środków jest wymagany z powodu okoliczności, za które FlixBus jest odpowiedzialny. Środki finansowe pomniejszone o wszelkie opłaty wynikające z procesu oraz transferów bankowych będą zwrócone bezpośrednio na konto pasażera, którego numer podany został podczas procesu rezerwacji. 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? W takim razie sprawdź naszą stronę z najszczęściej zadawanymi pytaniami (FAQ) lub skontaktuj się z Obsługą Klienta