Anulowanie / zmiana rezerwacji

Zmiana/ anulowanie rezerwacji
 Bezpłatna zmiana / anulowanie rezerwacji

Zmiana rezerwacji

  • Możliwa do 15 minut przed odjazdem
  • Opłata za anulowanie za zmienioną podróż i pasażera
  • Online, offline w sklepie lub w partnerskiej agencji
Kup bilety na autobusy FlixBus w jednym z biur sprzedaży lub sklepie FlixBus

Zmiana informacji o pasażerze

  • Numer telefonu: bezpłatnie
  • Nazwisko: bezpłatnie, chyba że podróż podrożała w międzyczasie
Drukowanie biletów nie jest już konieczne!

Anulowanie rezerwacji

  • Od kuponu o wartości opłaty przewozowej odliczona zostanie opłata za anulowanie za przebukowany przejazd oraz pasażera.
  • Możliwy zwrot pieniędzy
  • Online, offline w sklepie lub w partnerskiej agencji

O naszym portalu rezerwacyjnym

Kiedy najpóźniej mogę zmienić lub anulować mój bilet?

Rezerwację można zmienić lub anulować najpóźniej na 15 minut przed odjazdem. Można dokonać tego online, w jednym z naszych punktów sprzedaży lub w biurze podróży.

W jaki sposób mogę zmienić dane pasażera?

Po dokonaniu rezerwacji możesz bezpłatnie aktualizować swój numer telefonu w naszym portalu zmian rezerwacji. 
Zmiana imienia i nazwiska pasażera również jest bezpłatna, ale konieczne będzie zapłacenie różnicy ceny biletu, jeśli w międzyczasie bilet ten podrożał.
W obu przypadkach otrzymasz nowe potwierdzenie oraz nowy numer rezerwacji.

W jaki sposób mogę przebukować bilet?

Aby przebukować bilet, należy wykonać następujące kroki:
Sprawdź, czy przejazd na nowej trasie jest dostępny.
Anuluj poprzednią rezerwację. Otrzymasz wtedy voucher, który będzie można wykorzystać podczas nowej rezerwacji.
Zabukuj nowy bilet, wykorzystując przesłany voucher. Następnie otrzymasz nowe potwierdzenie oraz nowy numer rezerwacji. Jeśli cena nowego biletu jest wyższa niż wartość vouchera, konieczne będzie dopłacenie różnicy.
Należy pamiętać, że za anulowanie naliczana jest opłata za każdego pasażera oraz przejazd.
Informacja o tej opłacie wyświetli się podczas procesu anulowania.

W jaki sposób mogę anulować bilet?

Gdy anulujesz rezerwację, otrzymasz voucher na równowartość ceny oryginalnego biletu minus opłata za anulowanie w wysokości 1 € za każdego pasażera i trasę. Voucher będzie ważny przez 12 miesięcy i można wykorzystać go wielokrotnie, aż do wyczerpania jego wartości. 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? W takim razie sprawdź naszą stronę z najszczęściej zadawanymi pytaniami (FAQ) lub skontaktuj się z Obsługą Klienta