Jeśli masz problem z otwarciem strony, zadzwoń na +48 22 307 93 34 lub skorzystaj z FlixBus Google Assistant App.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Zarządzaj moją rezerwacją

Drukowanie biletów nie jest już konieczne!

Anulowanie

Do kiedy mogę anulować rezerwację?

Możesz anulować rezerwację do 15 minut przed odjazdem.

Czy pobierana jest opłata za anulowanie rezerwacji?

Jeśli odwołujesz podróż do 30 dni przed datą wyjazdu, jest ona bezpłatna. Po tym czasie, możemy naliczyć opłatę za anulowanie rezerwacji. Po anulowaniu rezerwacji, wygenerowany zostanie voucher. Voucher jest ważny przez 12 miesięcy i jest wystawiony na równowartość ceny rezerwacji pomniejszonej o opłatę za anulowanie (jeśli dotyczy).

 Bezpłatna zmiana / anulowanie rezerwacji

Zmień

Możesz zmienić następujące informacje w swojej rezerwacji:

  • Czas lub kierunek podróży*
  • Imię i nazwisko pasażera
  • Numer telefonu

*Jeśli chcesz zmienić godzinę wyjazdu lub kierunek podróży, musisz najpierw anulować część podróży, którą chcesz zmienić. Następnie otrzymasz voucher na kwotę równą cenie biletu pomniejszonej o ewentualne opłaty za anulowanie. Następnie możesz wykorzystać ten voucher do zarezerwowania nowej podróży (poprzez wpisanie numeru vouchera w pole vouchera i kliknięcie użyj. Voucher jest ważny przez 12 miesięcy.

Do kiedy mogę anulować rezerwację?

Możesz zmienić rezerwację do 15 minut przed odjazdem.

Czy pobierana jest opłata za zmianę rezerwacji?

Nie pobieramy opłaty za zmianę danych kontaktowych. Zmiana nazwiska pasażera jest również bezpłatna, ale jeśli cena biletu wzrosła od momentu dokonania rezerwacji, zostaniesz obciążony różnicą w cenie.

W przypadku zmiany godziny odjazdu lub miejsca docelowego podróży obowiązują zasady dotyczące anulowania rezerwacji. W przypadku zmiany przejazdu w okresie krótszym niż 30 dni przed wyjazdem, od wartości vouchera potrącana jest opłata za anulowanie podróży.

Gdzie mogę anulować lub zmienić rezerwację?