Satysfakcja klienta

FlixBus - satysfakcja Klienta

Wysoki poziom satysfakcji klienta u pasażerów FlixBus

O zadowolenie naszych klientów staramy się we FlixBus każdego dnia. To pokazuje także wynik naszej ostatniej ankiety dla klientów, w której wzięło udział ponad 20 000 pasażerów. Obok licznych pozytywnych informacji zwrotnych z Waszą pomocą udało nam się dowiedzieć jeszcze więcej o Waszych potrzebach i w ten sposób zoptymalizować jakość i usługi w FlixBus.

Ocena naszych pasażerów jest dla nas ważna

60 milionów pasażerów przekonało się już o wysokiej jakości usług FlixBus. Cieszymy się z wielu pozytywnych ocen i informacji zwrotnych od naszych pasażerów i z przyjemnością powitamy również Ciebie w jednym z naszych zielonych autobusów.

FlixBus przykłada ogromną wagę do zadowolenia klientów

FlixBus przykłada ogromną wagę do zadowolenia klientów. Dowodzi tego także wynik ankiety dla klientów, w której oceniano jakość usług FlixBus. 97 procent pasażerów jest zgodnie z nią zadowolona lub bardzo zadowolona z podróży autobusem.

Autobusy FlixBus są chwalone za punktualność, osobisty serwis i komfort.

Pochwałę otrzymaliśmy również za punktualność autobusów, osobisty serwis naszych kierowców oraz wysoki komfort podróży. Obok wysokiej jakości usług FlixBus oferuje codziennie na ponad 20 000 połączeń w Polsce i pobliskich krajach bezpłatną sieć wifi we wszystkich autobusach oraz gwarancję miejsca siedzącego na całej trasie. Ten wygodny i korzystny cenowo sposób podróżowania przekonuje także naszych pasażerów, z których 94 procent uznało FlixBus za warty polecenia przyjaciołom i znajomym.