Jeśli masz problem z otwarciem strony, zadzwoń na +48 22 307 93 34 lub skorzystaj z FlixBus Google Assistant App.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Opłata za anulowanie

Za każde anulowanie (również w wypdaku ponownych rezerwacji) może zostać pobrana opłata za anulowanie za przejazd i za pasażera. Wysokość opłaty jest uzależniona od planowanej daty odjazdu oraz daty anulowania rezerwacji. Kalkulacja opiera się na dokładnym czasie odjazdu (w godzinach, minutach, sekundach). Oznacza to, że 3 dni równa się 72 godzinom.
Bilet możesz anulować wyłącznie na stronie FlixBusa lub za pośrednictwem agencji partnerskich i punktów sprzedaży biletów spółek Flix, najpóźniej na 15 minut przed planowanym odjazdem.

  1. Należy sprawdzić datę odjazdu na bilecie
  2. Walutę można znaleźć w pierwszej kolumnie
  3. Wysokość opłaty za przejazd i pasażera można znaleźć w kolumnie z różnicą dni między datą anulowania a odjazdem


Legenda:

  • >=30 --> Anulowanie co najmniej 30 dni przed odjazdem
  • >=14, <30 --> Anulowanie od 14 do 29 dni przed odjazdem
  • >=3, <14 --> Anulowanie od 3 do 13 dni przed odjazdem
  • <3 --> Anulowanie mniej niż 3 dni przed odjazdem
Waluta Kod >=30 >=14, <30 >=3, <14 <3
Euro EUR 0 1 3 5
Dolar amerykański USD 0 1 3 5
Frank szwajcarski CHF 0 1 4 7
Korona czeska CZK 0 0 0 0
Forint węgierski HUF 0 300 900 1500
Korona norweska NOK 0 10 35 60
Korona szwedzka SEK 0 10 35 60
Lew bułgarski BGN 0 2 6 10
Leja rumuńska RON 0 5 15 24
Funt brytyjski GBP 0 1 3 5
Polski złoty PLN 0 0 0 0
Kuna chorwacka HRK 0 6 20 30
Korona duńska DKK 0 10 20 35
Dinar serbski RSD 0 100 350 550
Marka zamienna Bośni i Hercegowiny BAM 0 2 6 10
Lek albański ALL 0 125 385 635
Hrywna ukraińska UAH 0 30 90 150
Dinar macedoński MKD 0 60 185 300