Jeśli masz problem z otwarciem strony, zadzwoń na +48 22 307 93 34 lub skorzystaj z FlixBus Google Assistant App.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Lista opłat manipulacyjnych

W poniższej tabeli przedstawiono wysokość opłat manipulacyjnych w zależności od przewoźnika, czasu, który upłynął od odjazdu do momentu złożenia wniosku, oraz od używanej waluty.

Waluty Kod Przewoźnicy FlixBus DACH i FlixMobility Wszyscy pozostali przewoźnicy*
0 do 7 dni po odjeździe** > 7 dni po odjeździe Dowolna liczba dni po odjeździe
Euro EUR 2 15 15
Dolar amerykański USD 2 17 17***
Frank szwajcarski CHF 3 18 18
Korona czeska CZK 50 380 380
Forint węgierski HUF 600 4700 4700
Korona norweska NOK 25 150 150
Korona szwedzka SEK 25 150 150
Lew bułgarski BGN 7 30 30
Leja rumuńska RON 12 70 70
Funt brytyjski GBP 2 14 14
Polski złoty PLN 8 65 65
Kuna chorwacka HRK 10 110 110
Korona duńska DKK 15 110 110
Dinar serbski RSD 200 1800 1800
Marka zamienna Bośni i Hercegowiny BAM 3 29 29
Lek albański WSZYSTKIE 250 2000 2000
Hrywna ukraińska UAH 60 440 440
Dinar macedoński MKD 120 900 900
Rubel rosyjski RUB 275 999 999

Legenda

*Z wyjątkiem dla:

  • Przewoźnik Flixbus Polska:
    - Przed odjazdem: pełny zwrot kosztów w przypadku każdej waluty.
    - Po odjeździe: brak zwrotu kosztów w przypadku każdej waluty.

  • Przewoźnik Flixbus Rus:
    - 0 do 7 dni po odjeździe: należy odnieść się do opłat w poszczególnych walutach wymienionych w kolumnie „0 do 7 dni po odjeździe” w poniższej tabeli.
    - > 7 dni po odjeździe: brak zwrotu kosztów w przypadku każdej waluty.

**Wszelkie opłaty za przelew bankowy zostaną dodane do zredukowanej opłaty.

***Należy pamiętać, że rezerwacje dokonywane za pośrednictwem stron internetowych w USA (domeny „www.flixbus.com” oraz „es-us.flixbus.com”) nie podlegają zasadom zwrotu kosztów ani przed ani po odjeździe. Wyjątek stanowią wyłącznie sytuacje, w których przewoźnikiem jest Flixbus DACH, FlixMobility, Flixbus Polska czy też Flixbus Rus: w takich przypadkach zwrot kosztów odbywa się na zasadach opisanych w poniższej tabeli oraz towarzyszącej jej legendzie.


Znajdź swojego przewoźnika

Aby dowiedzieć się u jakiego przewoźnika zarezerwowano przejazd, sprawdź fakturę za bilet dołączoną do potwierdzenia rezerwacji (które przesłaliśmy w wiadomości e-mail zaraz po dokonaniu rezerwacji). Na poniższym zrzucie z ekranu widać, w którym miejscu faktury za przejazd widnieje nazwa przewoźnika.

Dalsze informacje można znaleźć w naszych warunkach i postanowieniach.