Lista opłat manipulacyjnych

W poniższej tabeli przedstawiono wysokość opłat manipulacyjnych w zależności od przewoźnika, czasu, który upłynął od odjazdu do momentu złożenia wniosku, oraz od używanej waluty.

WalutyKodPrzewoźnicy FlixBus DACH i FlixMobilityWszyscy pozostali przewoźnicy*
0-7 dni po wygaśnięciu ważności biletu**> 7 dni po wygaśnięciu ceny biletuDowolna liczba dni po wygaśnięciu ceny biletu
EuroEUR21515
US DollarUSD21717***
Swiss FrancCHF31818
Czech CrownCZK50380380
Hungarian ForintHUF60047004700
Norwegian CrownNOK25150150
Swedish CrownSEK25150150
Bulgarian LevBGN73030
Romanian LeuRON127070
British PoundGBP21414
Polish ZlotyPLN86565
Danish CrownDKK15110110
Serbian DinarRSD20018001800
Bosnian-Herzegovinian Convertible MarkBAM32929
Albanian LekALL25020002000
Ukrainian HrywnjaUAH60440440
Macedonian DenarMKD120900900
Turkish LiraTRY17123123
Brazilian RealBRL129090
Canadian DollarCAD2.502121

Legenda

*Z wyjątkiem dla:

  • Przewoźnik FlixBus Polska:
    - Przed odjazdem: pełny zwrot kosztów w przypadku każdej waluty.
    - Po wygaśnięciu ważności biletu: brak zwrotu kosztów w przypadku każdej waluty.

  • FlixBus Rus i FlixBus-Ukraina:
    - 0 do 7 dni po wygaśnięciu ważności biletu: dla wszystkich walut, proszę odnieść się do cen w kolumnie „0 do 7 dni po wygaśnięciu ważności biletu” w powyższej tabeli.
    - > 7 dni po wygaśnięciu ważności biletu: brak zwrotu kosztów w przypadku każdej waluty.

  • Przewoźnik FlixBus UK Limited:
    - Po wygaśnięciu biletu nie zostaną dokonane zwroty w jakiejkolwiek walucie.

  • Podróże na terenie Francji obsługiwane przez przewoźnika FlixBus France S.A.R.L.:
    - Po wygaśnięciu biletu nie zostaną dokonane zwroty w jakiejkolwiek walucie.

  • Podróże na terenie Portugalii obsługiwane przez przewoźnika FlixBus Portugal Unipessoal LDA.:
    - Po wygaśnięciu biletu nie zostaną dokonane zwroty w jakiejkolwiek walucie.

  • Przewoźnik Kamil Koc:
    - Po wygaśnięciu ważności biletu: brak zwrotu w jakiejkolwiek walucie.

**Wszelkie opłaty za przelew bankowy zostaną dodane do zredukowanej opłaty.

***Należy pamiętać, że rezerwacje dokonywane za pośrednictwem stron internetowych w USA (domeny „www.flixbus.com”, „es-us.flixbus.com” oraz „zh-us.flixbus.com”) nie podlegają zasadom zwrotu kosztów ani przed odjazdem ani po wygaśnięciu ważności biletu. Wyjątek stanowią wyłącznie sytuacje, w których przewoźnikiem jest FlixBus DACH, FlixMobility, FlixBus Polska czy też FlixBus Rus: w takich przypadkach zwrot kosztów odbywa się na zasadach opisanych w poniższej tabeli oraz towarzyszącej jej legendzie.


Znajdź swojego przewoźnika

Aby dowiedzieć się u jakiego przewoźnika zarezerwowano przejazd, sprawdź fakturę za bilet dołączoną do potwierdzenia rezerwacji (które przesłaliśmy w wiadomości e-mail zaraz po dokonaniu rezerwacji). Na poniższym zrzucie z ekranu widać, w którym miejscu faktury za przejazd widnieje nazwa przewoźnika.

Dalsze informacje można znaleźć w naszych warunkach i postanowieniach.