Z Wi-Fi można się połączyć tylko na pokładzie FlixBusa. Należy otworzyć ustawienia Wi-Fi w smartfonie, wybrać "FlixBus Wi-Fi" i zaakceptować regulamin. Po nawiązaniu połączenia internetowego można rozpocząć przeglądanie stron internetowych. Aby wrócić do naszej strony docelowej Wi-Fi, wejdź na wifi.flixbus.com.
Połączmy się!
Zanim skorzystasz z Wi-Fi, poświęć chwilę na sprawdzenie, co możesz zrobić dzięki naszej bezpłatnej usłudze pokładowej.
©F!Z
Czy pracujesz w prywatnym gospodarstwie domowym w Szwajcarii?
Sprzątasz, gotujesz, pierzesz albo opiekujesz się osobami starszymi lub chorymi?
Czy jesteś niezadowolony/a ze swoich warunków pracy?
Nie masz czasu wolnego, jesteś źle traktowana/-y albo nie dostajesz wynagrodzenia?
Masz prawa – także w swojej pracy.
Porozmawiaj z nami – poufnie, bezpłatnie i w różnych językach.
Wysłuchamy Cię i poradzimy, co możesz zrobić:
- Wspieramy i towarzyszymy Ci
- Sam/a decydujesz, co robisz.
Jesteśmy niezależną organizacją pomocową - nie jesteśmy firmą pośrednictwa pracy.
Twoja podróż może uratować życie
Co 27 sekund u kogoś na świecie diagnozuje się raka krwi. Dla wielu pacjentów jedyną szansą jest znalezienie zgodnego dawcy – często zupełnie obcej osoby. Właśnie dlatego nawiązaliśmy współpracę z DKMS i zapraszamy do poświęcenia kilku minut w podróży, aby zarejestrować się jako potencjalny dawca komórek macierzystych. Jest to bezpłatne i proste, a każda nowa rejestracja daje nadzieję chorym na raka krwi na całym świecie.
Jak połączyć się z bezpłatnym Wi-Fi na pokładzie?
Czy Wi-Fi jest bez limitu?
Niestety nie, Wi-Fi posiada limit. Aby zapewnić dobre połączenie i dobre doświadczenia dla wszystkich na pokładzie, mogą pojawić się ograniczenia prędkości i niektórych stron internetowych. Po wykorzystaniu limitu danych nie będziesz miał dostępu do internetu lub zmniejszymy prędkość połączenia. Po podróży otrzymasz na e-mail ankietę, którą możesz wypełnić, aby pomóc nam w dalszym doskonaleniu pokładowej sieci Wi-Fi.
Dlaczego istnieją limity w zakresie sieci Wi-Fi?
Ograniczamy limit danych i prędkość połączenia, aby zapewnić bardziej sprawiedliwe doświadczenie dla każdego pasażera na pokładzie. Staramy się zapewnić najlepsze doświadczenia wszystkim podróżującym, ale ze względu na warunki poruszania się pojazdu i ograniczenia kraju/regionu, nie będziemy w stanie zagwarantować szybkiego lub ciągłego dostępu do Internetu. Jeśli połączenie internetowe jest słabe, spróbuj ponownie później, ponieważ być może przejeżdżasz przez obszar o słabym zasięgu. Nie zapomnij wypełnić ankiety, którą wyślemy Ci po podróży, aby pomóc nam w dalszym doskonaleniu pokładowego Wi-Fi.
Czy połączenie internetowe jest bezpieczne?
Wi-Fi na pokładzie jest publiczne, dlatego zalecamy unikanie przesyłania prywatnych lub wrażliwych informacji podczas połączenia.
Czy mogę wykupić dodatkowe pakiety danych lub szybsze Wi-Fi?
Obecnie nie mamy w sprzedaży żadnych dodatkowych pakietów.
Masz dodatkowe pytania?
Sprawdź naszą stronę pomocy lub skontaktuj się z naszymi ekspertami ds. obsługi klienta online.