Połączmy się!

Zanim skorzystasz z Wi-Fi, poświęć chwilę na sprawdzenie, co możesz zrobić dzięki naszej bezpłatnej usłudze pokładowej.

Czy pracujesz w prywatnym gospodarstwie domowym w Szwajcarii?

Sprzątasz, gotujesz, pierzesz albo opiekujesz się osobami starszymi lub chorymi?

Czy jesteś niezadowolony/a ze swoich warunków pracy?

Nie masz czasu wolnego, jesteś źle traktowana/-y albo nie dostajesz wynagrodzenia?

Masz prawa – także w swojej pracy.

Porozmawiaj z nami – poufnie, bezpłatnie i w różnych językach.

Wysłuchamy Cię i poradzimy, co możesz zrobić:

  • Wspieramy i towarzyszymy Ci 
  • Sam/a decydujesz, co robisz.

Jesteśmy niezależną organizacją pomocową - nie jesteśmy firmą pośrednictwa pracy.

Twoja podróż może uratować życie

Co 27 sekund u kogoś na świecie diagnozuje się raka krwi. Dla wielu pacjentów jedyną szansą jest znalezienie zgodnego dawcy – często zupełnie obcej osoby. Właśnie dlatego nawiązaliśmy współpracę z DKMS i zapraszamy do poświęcenia kilku minut w podróży, aby zarejestrować się jako potencjalny dawca komórek macierzystych. Jest to bezpłatne i proste, a każda nowa rejestracja daje nadzieję chorym na raka krwi na całym świecie.

Click me 

Z Wi-Fi można się połączyć tylko na pokładzie FlixBusa. Należy otworzyć ustawienia Wi-Fi w smartfonie, wybrać "FlixBus Wi-Fi" i zaakceptować regulamin. Po nawiązaniu połączenia internetowego można rozpocząć przeglądanie stron internetowych. Aby wrócić do naszej strony docelowej Wi-Fi, wejdź na wifi.flixbus.com.

Niestety nie, Wi-Fi posiada limit. Aby zapewnić dobre połączenie i dobre doświadczenia dla wszystkich na pokładzie, mogą pojawić się ograniczenia prędkości i niektórych stron internetowych. Po wykorzystaniu limitu danych nie będziesz miał dostępu do internetu lub zmniejszymy prędkość połączenia. Po podróży otrzymasz na e-mail ankietę, którą możesz wypełnić, aby pomóc nam w dalszym doskonaleniu pokładowej sieci Wi-Fi.

Ograniczamy limit danych i prędkość połączenia, aby zapewnić bardziej sprawiedliwe doświadczenie dla każdego pasażera na pokładzie. Staramy się zapewnić najlepsze doświadczenia wszystkim podróżującym, ale ze względu na warunki poruszania się pojazdu i ograniczenia kraju/regionu, nie będziemy w stanie zagwarantować szybkiego lub ciągłego dostępu do Internetu. Jeśli połączenie internetowe jest słabe, spróbuj ponownie później, ponieważ być może przejeżdżasz przez obszar o słabym zasięgu. Nie zapomnij wypełnić ankiety, którą wyślemy Ci po podróży, aby pomóc nam w dalszym doskonaleniu pokładowego Wi-Fi.

Wi-Fi na pokładzie jest publiczne, dlatego zalecamy unikanie przesyłania prywatnych lub wrażliwych informacji podczas połączenia.

Obecnie nie mamy w sprzedaży żadnych dodatkowych pakietów.

Sprawdź naszą stronę pomocy lub skontaktuj się z naszymi ekspertami ds. obsługi klienta online.

Doświadczenie Flixa

Udogodnienia

Nasze autobusy posiadają toalety, gniazdka elektryczne, a nawet darmowe Wi-Fi.

Bieżące informacje na temat przejazdu

Wszystkie informacje o aktualnej trasie i przystankach.

Zarządzaj swoimi rezerwacjami

Dodatkowe

Czy masz dodatkowy lub specjalny bagaż? Dodaj go do swojej rezerwacji i upewnij się, że zabierzesz ze sobą wszystko!
Czy podróżujesz z rodziną lub przyjaciółmi? Zarezerwuj miejsca i wykorzystaj swoją podróż jak najlepiej.

Zarządzaj swoją podróżą

Chcesz zmienić lub odwołać podróż? Możesz zmienić swoją rezerwację do 15 minut przed wyjazdem na naszej stronie internetowej lub w aplikacji FlixBus.