Podróże międzynarodowe: Poszczególne państwa wprowadziły różne zasady dotyczące bezpieczeństwa i przekraczania granic. Prosimy o sprawdzenie obowiązujących zasad na stronie https://reopen.europa.eu/pl/ wybierając kraj odjazdu i przyjazdu. Nie stosowanie się do obowiązujących przepisów może spowodować odmowę wpuszczenia na pokład autobusu.
Pasażerów podróżujących do Niemiec informujemy o obowiązku rejestracji poprzez elektroniczny system zgłoszeń dostępny na www.einreiseanmeldung.de.
Regularnie dostosowujemy naszą siatkę połączeń do aktualnych przepisów zarówno w Polsce, jak i za granicą, stosując przy tym wzmocnione środki bezpieczeństwa.
Bezpieczeństwo wszystkich osób na pokładzie autobusu jest dla nas najważniejsze. Aby zapewnić komfortową podróż, wprowadziliśmy rozszerzone środki bezpieczeństwa. Zapoznaj się z naszymi zaleceniami i pomóż nam uczynić podróż FlixBusem łatwą i przyjemną.
Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak dbamy o bezpieczeństwo podczas podróży, kliknij tutaj.
Jak mogę sprawdzić informacje na temat mojej podróży?
W przypadku jakichkolwiek zmian w podróży proaktywnie Cię o tym poinformujemy, nie ma więc potrzeby kontaktować się dodatkowo z obsługą klienta. Prosimy pamiętać o podaniu podczas rezerwacji adresu mailowego oraz numeru telefonu, żebyśmy mogli łatwo i szybko przekazać wszystkie potrzebne informacje.
Z obsługą klienta można skontaktować się poprzez formularz na naszej stronie pomocy oraz przez infolinię. Ze względu na aktualną liczbę otrzymywanych zapytań, czas oczekiwania na odpowiedź lub na połączenie może być trochę dłuższy niż zwykle. Odpowiedzi na często zadawane pytania na temat COVID-19 znajdziesz tutaj.
Jak mogę uzyskać zwrot pieniędzy?
W przypadku odwołania lub zmiany połączenia w związku z obostrzeniami dotyczącymi podróżowania, skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe i udzielimy mailowo wszystkich informacji dotyczących zwrotu. Jeśli Twoje plany ulegną zmianie, możesz także anulować swoją rezerwację korzystając z zakładki Zarządzaj moją rezerwacją.