Satysfakcja klienta

FlixBus - satysfakcja Klienta

Wysoki poziom satysfakcji klientów FlixBusa

O zadowolenie naszych klientów dbamy we FlixBusie każdego dnia. Nasze starania doceniło ponad 20 000 pasażerów biorących udział w ostatniej ankiecie. Obok licznych pozytywnych informacji zwrotnych, z Waszą pomocą udało nam się dowiedzieć jeszcze więcej o Waszych potrzebach. Dzięki temu możemy Wam dostarczać usługi na jeszcze wyższym poziomie.

Ocena naszych pasażerów jest dla nas ważna

60 milionów pasażerów przekonało się już o wysokiej jakości usług FlixBusa. Cieszymy się z wielu pozytywnych ocen i informacji zwrotnych od naszych pasażerów i z przyjemnością powitamy również Ciebie w jednym z naszych zielonych autobusów.

Satysfakcja klienta

FlixBus przykłada ogromną wagę do zadowolenia klientów. Dowodzi tego także wynik ankiety dla klientów, w której oceniano jakość usług FlixBusa. Wyniki pokazują, że 97 procent pasażerów jest zadowolona lub bardzo zadowolona z podróży autobusem.

Znakomita obsługa

Pochwałę otrzymaliśmy również za punktualność autobusów, przyjazne nastawienie naszych kierowców oraz wysoki komfort podróży. Obok wysokiej jakości usług, FlixBus oferuje bezpłatną sieć Wi-Fi oraz gwarancję miejsca siedzącego we wszystkich z ponad 20 000 połączeń w Polsce i pobliskich krajach. Ten wygodny i atrakcyjny cenowo sposób podróżowania przekonuje także naszych pasażerów, z których 94 procent uznało FlixBusa za wartego polecenia przyjaciołom i znajomym.