Jeśli masz problem z otwarciem strony, zadzwoń na +48 22 307 93 34 lub skorzystaj z FlixBus Google Assistant App.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Potrzebujesz więcej pomocy?

Uwaga na wydłużony czas odpowiedzi. Nasz dział obsługi klienta otrzymuje dużą ilość zapytań, więc czas oczekiwania jest obecnie dłuższy niż zwykle. Zapewniamy, że wszyscy nasi agenci dokładają wszelkich starań, aby odpowiedzieć na każde zapytanie jak najszybciej. Wszystkie zapytania klientów są obsługiwane zgodnie z kolejnością ich wpływania, od najstarszego do najnowszego, dlatego też prosimy o nie składanie nowych zapytań o sprawę, którą wcześniej do nas zgłaszaliście. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość.


Czy sprawdziłeś/-aś już szybkie łącza?

Aktualne informacje o trasie
Wszystkie godziny odjazdów i przyjazdów FlixBus
Zmień rezerwację
Tutaj możesz także uzyskać potwierdzenie rezerwacji.
Biuro rzeczy znalezionych
Zgłoś zgubę przez formularz rzeczy znalezionych.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Chętnie pomożemy Ci osobiście!

W przypadku pytań dotyczących rezerwacji na stronie www.flixbus.pl:

  • skorzystaj z poniższego formularza kontaktowego
  • Obsługę w języku polskim oferujemy w godzinach 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku. Obsługa w języku angielskim jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.