Jeśli masz problem z otwarciem strony, zadzwoń na +48 22 307 93 34 lub skorzystaj z FlixBus Google Assistant App.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

COVID-19 - Informacje dla pasażerów

FlixBus ze wzmożoną uwagą monitoruje sytuację wokół Covid-19 i postępuje zgodnie z komunikatami władz. Jesteśmy przygotowani do wdrożenia wszelkich nowych wytycznych od odpowiedzialnych instytucji. Komfort i bezpieczeństwo naszych pasażerów oraz kierowców są i zawsze będą naszym najwyższym priorytetem.

Czy muszę kontaktować się z FlixMobility w celu uzyskania aktualnych informacji na temat mojej rezerwacji?

FlixMobility stara się proaktywnie informować klientów, jeśli nastąpiły zmiany w ich planowanym kursie, nie ma potrzeby kontaktowania się z obsługą klienta. Uprzejmie prosimy o sprawdzenie poprawności adresu e-mail i numeru telefonu podanych podczas rezerwacji. W każdej chwili do swojej rezerwacji możesz dodać numer telefonu tutaj. Aktualizacje dotyczące połączeń FlixBusa w poszczególnych krajach wymienione są poniżej.

Należy pamiętać, że z powodu bieżącej liczby otrzymywanych przez nas zgłoszeń, rozpatrzenie ich lub czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem może być dłuższy niż zwykle. Zalecamy sprawdzenie zakładek na naszej stronie: kontakt oraz usługi, na których można znaleźć szczegółowe informacje i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Czy nadal mogę podróżować FlixBusem?

Połączenia, które można obecnie rezerwować na stronie FlixBus, działają zgodnie z obowiązującym rozkładem. O wszelkich zmianach czy opóźnieniach pasażerowie są na bieżąco informowani.

Polska: Mimo ograniczeń w ruchu międzynarodowym nałożonych przez rząd polski, w dalszym ciągu dopuszcza się przekraczanie granic w celu powrotu do kraju. Dlatego FlixBus nadal operuje na kilku liniach łączących Berlin z wybranymi miastami w Polsce, a są to: Berlin-Szczecin, Berlin-Warszawa i Berlin-Medyka. Prosimy pamiętać o zapoznaniu się z aktualnymi wytycznymi rządu polskiego dot. przekraczania granic (LINK).

Niemcy: Ze względu na ograniczenia podróży nałożone przez rząd federalny Niemiec, FlixBus od 17 marca 2020 r. (godz. 00:00) zawiesza połączenia na terenie Niemiec oraz połączenia międzynarodowe z/do Niemiec do odwołania. Wyjątkiem są wybrane połączenia z Niemiec do Polski na trasach: Berlin-Szczecin, Berlin-Warszawa oraz Berlin-Medyka, z których mogą skorzystać polscy obywatele wracający do kraju. Dokładne godziny odjazdów znajdują się na naszej stronie internetowej. Pasażerowie, których obejmują zmiany, zostaną poinformowani oraz otrzymają voucher o równowartości ceny biletu bez opłaty za anulowanie na adres e-mail podany podczas rezerwacji. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i mamy nadzieję wkrótce ponownie powitać naszych pasażerów na pokładzie.

Francja: Z powodu ograniczeń w podróżowaniu nałożonych przez rząd francuski, FlixBus zawiesza wszystkie połączenia na terenie Francji oraz połączenia międzynarodowe z/do Francji od 17 marca 2020 r. do odwołania.

Włochy: Ze względu na ograniczenia podróży nałożone przez rząd włoski, spółka FlixMobility jest zmuszona dostosować swoją ofertę i zawiesza obsługę połączeń autobusowych na całym terytorium Włoch oraz wybranych połączeń transgranicznych z/do Włoch. Zmiany obowiązują od 11 marca 2020 r. do 3 kwietnia 2020 r. Należy mieć na względzie, że może to wpłynąć na zmianę terminów poszczególnych kursów lub ich odwołanie.

Czechy / Słowacja: Z powodu ograniczeń w podróżowaniu nałożonych przez rządy Czech i Słowacji, FlixBus zawiesza również swoje połączenia międzynarodowe z Polski do Czech od 14 marca 2020 na 30 dni oraz z Polski na Słowację od 13 marca 2020 do odwołania.

Pasażerowie otrzymają informację w przypadku, gdy dany kurs zostanie odwołany i będą mogli zwrócić zakupiony bilet bez dodatkowych opłat. W każdej chwili istnieje możliwość anulowania kursu tutaj. Przepraszamy za powstałe niedogodności i mamy nadzieję, że wkrótce będziemy w stanie ponownie dowieźć wszystkich pasażerów do ich miejsc docelowych.

Jakie działania podejmuje FlixBus?

Jesteśmy w ścisłym kontakcie z naszymi partnerami autobusowymi, którym zaleciliśmy zastosowanie szczególnych środków ostrożności i higieny, w tym m.in. intensyfikację kontroli stanu czystości wnętrz pojazdów po każdym kursie. Dodatkowo, stale monitorujemy zalecenia rządowe i jesteśmy gotowi niezwłocznie przyjąć wszelkie nowe wytyczne dotyczące dalekobieżnego transportu drogowego od właściwych organów. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie WHO, dotyczącej zapobiegania rozprzestrzenianiu się Covid-19. Zalecamy również monitorowanie najnowszych wytycznych od władz lokalnych.

Jak mogę uzyskać zwrot pieniędzy za bilet?

W przypadku, w którym FlixBus musiał zawiesić wybrane kursy z powodu powyższych ograniczeń podróży, skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby poinformować Cię, jak postępować w sprawie zwrotu kosztów. Jeśli chcesz anulować przejazd ze względu na zmiany kursowania, możesz to zrobić zgodnie z naszymi warunkami tutaj.

Pamiętaj, aby podczas rezerwacji podać prawidłowy i aktualny adres e-mail oraz numer telefonu, abyśmy mogli poinformować Cię o wszelkich zmianach dotyczących Twojej rezerwacji, a także o tym, jak dalej postępować.

Gdzie mogę znaleźć aktualizacje?

Aktualizacje dotyczące nowych wytycznych od odpowiedzialnych władz oraz zmian dotyczących naszych połączeń będą publikowane na tej stronie.