
Jeśli masz problem z otwarciem strony, zadzwoń na +48 22 307 93 34 lub skorzystaj z FlixBus Google Assistant App.
– Autobus i kolej doskonale się uzupełniają. Dodając FlixTrain do oferty FlixMobility, możemy zapewnić przystępne cenowo opcje podróży dla jeszcze większej liczby osób – podkreśla André Schwämmlein, współzałożyciel i dyrektor zarządzający i FlixMobility – Chcemy pokazać tym samym, że wygodna i szybka podróż na długich dystansach nie musi być droga.
Ceny biletów na FlixTrain rozpoczynają się od €9,99 i są dostępne na stronie www.FlixTrain.com, w aplikacji FlixBus oraz w sklepach FlixBus na terenie Niemiec.
FlixTrain i FlixBus tworzą przyszłość długodystansowych podróży
FlixTrain zostanie zintegrowany z siecią FlixBus w całych Niemczech, zapewniając tym samym nowe alternatywy dla podróży samochodem.
– Chcemy promować przystępne cenowo i przyjazne dla środowiska podróże, będące alternatywą dla samochodu. Dzięki naszej siatce połączeń, składającej się obecnie z tras obsługiwanych przez autobusy i kolej, tworzymy nową wizję mobilności – mówi Schwämmlein – Zawsze szukamy nowych możliwości, jednak na ten moment nie mamy planów uruchomienia FlixTrain na innych rynkach, w tym w Polsce. Tam koncentrujemy się obecnie na wprowadzeniu atrakcyjnej oferty letniego rozkładu.
Od momentu uruchomienia FlixBusa w 2013 roku, zielonymi autobusami podróżowało ponad 100 milionów pasażerów w ramach 250 000 oferowanych połączeń. W 2018 roku FlixMobility zamierza w dalszym ciągu inwestować w rozbudowę siatki połączeń, między innymi uruchomiając linie międzynarodowe i przedstawiając nowe destynacje w 27 krajach, w których operuje. Co więcej, latem 2018 FlixBus wystartuje także w USA, z pierwszymi połączeniami w Kalifornii i południowo-zachodnich stanach.