
Jeśli masz problem z otwarciem strony, zadzwoń na +48 22 307 93 34 lub skorzystaj z FlixBus Google Assistant App.
Komunikat prasowy, 26/07/2016
++ Codziennie, bezpośrednio do Czech i Niemiec: nowe FlixBusy od 21 lipca: Kraków <> Stuttgart od 199 zł; Kraków <> Praga od 74 zł; Katowice <> Ostrawa od 19 zł ++ Bilety online na www.FlixBus.pl oraz nowość: poprzez aplikację mobilną FlixBus App w języku polskim ++ największa europejska sieć autobusowa rośnie dalej: 100.000 dziennych połączeń do 900 celów w 20 krajach ++
Warszawa/Berlin/Monachium, 26 lipca 2016 – największy europejski przewoźnik autobusowy FlixBus rozbudowuje swoją ofertę teraz również w Polsce: od teraz, z Krakowa i Katowic, są dostępne codzienne i bezpośrednie międzynarodowe cele, takie jak Praga, Ostrawa, Brno, Norymberga czy Stuttgart. Przy współpracy z PolskimBusem oraz LEO Express, Niemcy i Czechy są aż do 9 razy dziennie połączone z Polską. Bilety są dostępne na www.FlixBus.pl lub poprzez bezpłatną aplikację FlixBus App, szybko i wygodnie w cenie od 19zł.
Nowość: z Krakowa i Katowic codziennie i bezpośrednio do Niemiec i Czech.
Od teraz FlixBus oferuje nowe połączenia z Krakowa i Katowic. Bettina Engert, FlixBus, Kierownik działu Corporate Communications: “FlixBusy kursują codziennie i bez przesiadek z Krakowa i Katowic do atrakcyjnych celów w Czechach i Niemczech. Podróżni z Polski otrzymują w ten sposób tanią i elastyczną możliwość podróży oraz przyłączenie do europejskiej sieci autobusowej FlixBus.” Popularne cele takie jak Ostrawa, Brno, Praga, Stuttgart oraz Norymberga są od zaraz codziennie i bezpośrednio dostępne, np. Kraków <> Stuttgart, 2x dziennie, 13 h 45 min., od 199 zł, albo Katowice <> Norymberga, 3x dziennie, 9 h 50 min., od 165 zł.
Jeszcze w 2016: nowe miasta w Polsce i więcej połączeń do Niemiec i Czech
Jeszcze do końca tego roku FlixBus rozszerzy swoją ofertę w Polsce. Bettina Engert: „Nasze plany rozbudowy sieci autobusowej w Polsce nie są jeszcze w pełni zrealizowane. Oprócz przyłączenia kolejnych polskich miast, zostaną uruchomione kolejne połączenia w kierunku Niemiec i Czech.“ Dzięki rozbudowanej sieci połączeń FlixBus, jest możliwe podróżowanie pomiędzy 900 celami w 20 krajach.
Podróżowanie po Europie dzięki kilku kliknięciom
Z FlixBusem podróżowanie jest tak łatwe, jak nigdy wcześniej. Oprócz dystrybucji biletów w punktach sprzedaży FlixBus oraz współpracujących biurach podróży, polski klienci mogą także wygodnie rezerwować miejsca poprzez aplikację Online App, również w języku polskim. Bettina Engert: „Następne doświadczenie z FlixBusem jest oddalone o kilka kliknięć i podróż jest po prostu możliwa. Poprzez naszą bezpłatną aplikację klienci mogą dokonać rezerwacji, sprawdzić dostępność połączeń, uzyskać niezbędne informacje dotyczące podróży oraz użyć nawigacji w celu znalezienia odpowiedniego przystanku autobusowego.“ W cenie biletu zawarte są wszystkie koszty rezerwacji oraz gwarancja miejsca siedzącego w autobusie. Zmiana oraz anulowanie rezerwacji są możliwe bezpłatnie do 15 min. przed odjazdem autobusu. Abordaż przeprowadzany jest przy pomocy kodów QR okazywanych przy wejściu do autobusu i jest tym samym możliwy bez użycia papieru. Razem z bezprzewodowym Internetem na pokładzie, gniazdkami sieciowymi, bardzo dużym odstępem między siedzeniami oraz możliwością zabrania ze sobą 3 szt. bagażu, pasażerowie cieszą się najwyższym komfortem podróży.
Zielona mobilność dla Europy
Inspirowany „łączonym trendem mobilności“, FlixBus oferuje tanią i długotrwałą możliwość podróżowania, by odkrywać świat. W 2013 FlixBus zaczął z 4 liniami autobusowymi i zdołał do tej pory rozwinąć sieć połączeń do 20 krajów. W 2015, jako wyraźny lider rynku krajowego w Niemczech, FlixBus umiędzynarodowił swój pomyślny model biznesowy i otworzył krajowe sieci połączeń we Francji, Włoszech, Holandii i Chorwacji. W 2016 FlixBus uruchomił pierwsze połączenia do Wielkiej Brytanii i Hiszpanii oraz rozszerzył sieć w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. André Schwämmlein, FlixBus, Założyciel oraz Kierownik Zarządczy: „Zmieniliśmy sposób podróżowania u jego podstaw. Naszym celem jest oferować klientom w całej Europie szczególne doświadczenie podróży – czy to w Krakowie, Amsterdamie, Londynie, czy Barcelonie.“