Jeśli masz problem z otwarciem strony, zadzwoń na +48 22 307 93 34 lub skorzystaj z FlixBus Google Assistant App.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

FlixBus nawiązał współpracę z POLBUS-PKS i Portem Lotniczym Wrocław. Wrocław jednym z trzech głównych centrów przesiadkowych FlixBusa w Polsce

D.Kuś, M.Leman, K.Balawejder

Warszawa, 28 marca 2018 – FlixBus oficjalnie rozpoczął współpracę z kolejnym partnerem autobusowym, spółką POLBUS-PKS, a także z Portem Lotniczym Wrocław. Wrocław ogłoszony został jednym z trzech głównych centrów przesiadkowych FlixBusa w Polsce, od startu letniej siatki połączeń, która zostanie uruchomiona w czerwcu br. Wrocław stanie się jednym z trzech głównych centrów przesiadkowych FlixBusa w Polsce. Współpraca z POLBUS-PKS i Portem Lotniczym Wrocław umożliwi pasażerom lądującymwe Wrocławiu dostęp do pełnej siatki połączeń FlixBus już na lotnisku.

Partnerstwo z POLBUS-PKS oraz Portem Lotniczym Wrocław pozwoli nam na stworzenie w stolicy Dolnego Śląska bardzo wygodnego centrum przesiadkowegomówi Michał Leman, Dyrektor Zarządzający FlixBus PolskaPasażerowie lądujący we Wrocławiu uzyskają dostęp do pełnej siatki połączeń FlixBusa już na lotnisku. Z drugiej strony mieszkańcy wielu polskich i czeskich miast zyskają wygodne połączenie z lotniskiem.  

Autobus wahadłowy, który przewiezie pasażerów z Dworca Wrocław do Portu Lotniczego Wrocław kursuje co 50 minut. FlixBus będzie sprzedawał bilety na połączenia między lotniskiem a dworcem autobusowym w ramach biletów łączonych – wówczas cena biletu na autobus Wrocław Airport Express wyniesie 7 złotych. Bilety będzie można zakupić bezpośrednio na stronie www.flixbus.pl, poprzez aplikację FlixBus lub w punktach sprzedaży – również na Dworcu Wrocław.

Dworzec Wrocław to nie tylko bezpośrednie sąsiedztwo węzłów kolejowego i autobusowego, ale również ekspresowe połączenie z lotniskiem, które uruchomiliśmy w grudniu komentuje Krzysztof Balawejder, Prezes POLBUS-PKSWspółpraca z FlixBusem pozwoli na 10% wzrost liczby połączeń autobusowych z naszego dworca, na czym skorzystają nie tylko mieszkańcy Dolnego Śląska. Wspólna oferta 3 partnerów to bowiem dobra propozycja dla tych turystów z Europy, którzy zechcą poznać uroki Wrocławia, zwycięzcy konkursu The Best Destination 2018.

Wrocław centrum przesiadkowym

FlixBus, największy w Europie operator dalekobieżnych połączeń autobusowych, realizuje obecnie 250 000 połączeń dziennie do 1400 destynacji w 27 krajach. W 2017 roku z FlixBusem podróżowało40 milionów pasażerów. Zawiązanie współpracy pomiędzy FlixBusem, POLBUS-PKS oraz Portem Lotniczym Wrocław, umożliwi pasażerom łatwą przesiadkę i podróż do destynacji w ramach siatki połączeń FlixBusa oraz miast, do których można polecieć z wrocławskiego lotniska.

Cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z firmą FlixBus i z ponownego połączenia sił z POLBUS-PKS. Razem zaproponujemy nowy model dogodnej podróży kombinowanej, która z pewnością ucieszy pasażerówmówi Dariusz Kuś, prezes Portu Lotniczego WrocławBogactwo i różnorodność siatki wrocławskiego lotniska przyciąga do Wrocławia coraz więcej podróżnych. W tym roku planujemy obsłużyć nawet 3,2 mln osób. To nie tylko mieszkańcy Dolnego Śląska, ale również innych polskich regionów – Wielkopolski, Mazowsza, Opolszczyzny czy Śląska, także ich stolic, w tym Poznania czy Katowic. Jednocześnie wyraźnie rośnie liczba obcokrajowców odwiedzających Wrocław. Teraz wszyscy oni  jeszcze łatwiej zaplanują podróż z wylotem z Wrocławia dodaje.

FlixBus kompletuje partnerów w Polsce

POLBUS-PKS jest firmą z długoletnią, rodzinną tradycją. Na rynku działa od ponad 60 lat, stale podnosząc jakość swoich usług i budując pozycję największego przewoźnika na Dolnym Śląsku. Do grona lokalnych partnerów autobusowych FlixBusa w Polsce dołącza jako pierwszy partner obsługujący linię partnerską, czyli zachowując swój branding.

Model biznesowy FlixBusa zakłada ścisłą kooperację z lokalnymi partnerami. W ramach współpracy przewoźnicy odpowiedzialni są za codzienne operacje oraz zarządzanie flotą, natomiast FlixBus planuje siatkę połączeń, zajmuje się obsługą klienta, marketingiem i sprzedażą, a także rozwojem biznesui technologii. Nową, letnią siatkę połączeń obsłuży docelowo 10-12 partnerów z Polski.

Pobierz komunikat prasowy (PDF)