Kontakt

Jak możemy Ci pomóc?

Nie jesteś pewien, jak dokonać rezerwacji lub potrzebujesz pomocy w związku z Twoją podróżą autobusem FlixBus?

Zajrzyj do naszych często zadawanych pytań lub aktualnych informacji drogowych!

Możesz też skontaktować się z nami przy pomocy Facebook'a.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Chętnie pomożemy Ci osobiście! Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji przez całą dobę od poniedziałku do niedzieli pod numerem: +49 (0)30 300 137 300*. Infolinia jest obsługiwana w języku niemieckim i angielskim.

*Prosimy pamiętać, że opłaty za połączenia telefoniczne z linii stacjonarnych oraz komórkowych zależą od cen poszczególnych operatorów.

→ Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Wypełnij formularz. Formularz może być wypełniony w języku polskim.

Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Wypełnij formularz

* Pole obowiązkowe

Możliwe tematy

Pytania dotyczące tras:
Prośby i pytania związane z przejazdami FlixBus

Rezerwacja, zmiany i anulowanie rezerwacji:
Pytania związane z możliwymi sposobami rezerwowania i wprowadzania zmian

Bon Rabatowy:
Pytania dotyczące warunków korzystania i wykorzystania bonów

Bagaż:
Pytania dotyczące przewożenia bagażu lub niestandardowych przedmiotów oraz przypadków ich uszkodzenia lub zgubienia

W autobusie:
Pytania dotyczące autobusu i miejsc siedzących oraz ofert dodatkowych dostępnych w autobusie

Komentarze zwrotne (pochwały i krytyka):
Twoja ocena przejazdu FlixBus

Kontrola zwrotów:
Aktualności i pytania związane z kontrolą zwrotów

Inne:
Jeśli Twój problem nie jest związany z żadnym z tematów, możesz rozwiązać go tutaj